va harja gjort! que

asså nu har jag frågat runt lite.
Min modell kunde inte. så klart.

Men nu har jag hittat en annan som jag kanske kan fota idag <333333333
men sen har jag frågat runt andra för jag tänkte att det kanske skulle vara roligt med variation och andra människor.

Så nu har jag frågat bla en barndomsvän som jag aldrig riktigt varit kompis med. Det är lix hennes föräldrar och mina föräldrar som är vänner om man säger så. Men shit, tänk om jag blir helt dissad, eller att hon vill. Jag kommer att vara sjukt nervös.
Sen frågade jag en annan barndomsvän (vad betyder det egentligen) som jag gick på samma dagis med. Vi har då inte träffats sen vi var 6år. Men hon sa innan att hon kanske skulle vilja bli fotad av mig någon gång. Det var även hon som skrev "jag är på din skola nu" någon dag. Hon vill även börja i våran skola. Hon kanske söker till nästa år. ja enne.

Men shit. vad ska jag göra!
Jag har fått en fuckking adrenalinkick av allt det här.
vill bara fråga mer och mer nä nu får jag lägga ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0