tjatja

jag är sämst på att behandla pengar.
Mamma säger att jag inte har någon respekt för dem :(((((

Nä men typ.

Jag har ju mitt förbud nu. ...
jag gick till fridhemsplan för att köpa shorts (undantag). Hittade några på gina innan jag gick till skolan. Men när jag gick tillbaka efter skolan så gick jag först till H&M där jag hittade en skinjacka, shorts, klänning(!), tröjor, någon väst. Jag velade men valde ut fyra av alla åtta. Jag ringde mamma och jag var tvungen att vänta ett bra tag innan hon kom. Vi köpte de fyra kläderna plus att jag hittade något till min bror.

Sen gick vi och kolla i lite andra affärer där jag i en affär köppte en annan skinnjacka.
I morgorn kommer jag att lämna tillbaka H&M skinnjackan. Men jag kom på att jag kanske kunde försöka sälja den på tradera. Jag menar det är en designer jacka som har varit gömd i affären typ. Så jag tror inte de finns så många exemplar av denna jacka. Jag tror jag kan vinna på den. Kanske kanske inte. Jag får seeeeeeee



ps. i morgorn ska jag fotografera min modelenish.

puzz

Kommentarer
Postat av: mallan

hahaha, sälja på tradera <33 hohohohhh

2011-05-11 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0