TjaSHA

Jag upptäckte precis att jag inte är redo för något lov.
Jag har precis insätt det roliga med att plugga, när och var jag konsentrerar mig bäst. Och så ba, skare bli lov! Jag kommer att glömma bort hur jag presterar bäst nästa år. Qué?
O så kommer ja ju inte träffa er, kära vänner. halalalalaa! Vi måste ses lite då o då på lovet!
Nu sitter jag och pluggar idrott. Duktig chey. Blev klar med ena uppgiften igår och nu börjar jag på nästa. Sen kan jag fortsätta med moderepotaget. Efter det, har vi inga läxor kvar. Nada!
Det känns inte som sommar längre tycker jag. Inte alls. Det känns som om det är mars-aprill någongång.


Nä, nu ska jag fortsätta plugGah!
Ps. Jag dricker té. Ovanligt vah!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0