Taggad

Va tvungen att avbryta mitt pluggande för att skiva att jag är sjukt taggad på att fota i studion imorrn lowis!! ojoj vad kult vi ska ha! Waooow! Fick precis ett sms från lowis om att hon längtar sjukt mycket till imorrn också! Sammanträffande? Precis när jag sitter och skriver detta, heheh! Åhhh, jag, lowis och våra tre timmar i studion! Kan ju inte bli annat än bra??!? Tre timmar. Usch vad kul vi ska ha! Kult!
Längtar som en häst! Har nog aldrig längtat till en måndag, under helgen liksom? Men nu, nu har jag längtat sen i fredags!! Och imorrn smällär deet!! <333333333

Kommentarer
Postat av: lowis

jag har längtat ända sen dagen då vi bokade tiden, förra måndagen lixx. Fast de blir bara mer o mr längtan. aaaah! Det är bara några timmar kvar!!!

2011-05-15 @ 15:19:36
Postat av: mallan

åhhhååhhh <333 se till att komma i tid bara! ojj vad kult vi ska haa! <33 och inte för att förstöra glädjen.. men vi måste visa bilder för ulff imorrn.. det är en kriterie för godkänt... vill inte ha ett till ig av uffepuffe

2011-05-15 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0