shieat

cha cha. Det var trevligt att återförenas med Ingrid igen. (haha, återförenas <3)
i alla fall.

Jag tog bara 67 bilder. mama mia, och jag var nöjd efter tre. Hur vacker får man va, både på kort och i verkligheten. I vanliga fall fotar jag 100-200-300 per gång för att vara säker på att jag får några bra.
Den här gången var jag nöjd efter tre kort. Men valde att fota lite mer för säkerhets skull. Sen äre ju lite tråkigt å ba fota, "snapp, znapp, snap" och sen vara klar.

Tvåorna (eller treorna) skulle även ha en utställning idag eller i morgorn. Så mr O hade sagt att de skulle lämna sina grejer i studion. Så de kom innrusande med jämna mellanrum.  wtf. Jag hade ju bokat, miffon!
A, men de va lite bra! för att jag fick hjälp av två andra att sätta upp duken, så nu är vi BFF. så allt var uppe innan hon kom lixx.
Aja längtar till roberto i morgorn så jag kan få redigera lite..

Nu måste jag göra klart svenskan som förstör hela mitt humör.
Hej då alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0