que

Jag tog bort min inlägg om Osama bin Laden eftersom att jag tror att ni skulle få mig ut på krigsstigen (haha???) med era kommentarer. Läste dom nyss, kokade i hela ansiktet och fick lite damp. Därför känner jag att det är bäst att vi förlåter och glömmer (varandra, inte bin laden) och inte tänker på det igen. Jag vill nämligen inte hamna i något löjligt bråk över en massmördare. Haha?

Fast.. Lowis... fängelse? For real? Som om det skulle funka?



Over&Out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lowis

eeh... ja

2011-05-04 @ 18:40:41
Postat av: Mallan

Hahahh <33 har redan glömt vad du skrev.. du är en rolig människa ändå ♥

2011-05-04 @ 20:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0