phsykiska problem.

Mitt liv är jobbigt.

Jag måste gå upp i vikt.
Vanliga byxor/jeans har en storlek som passar lilla mig.
Men har shorts? NEJ.
Jag behöver storlek 32 men det lägsta, över allt, är 34. Om jag köper de, tappar jag i princip mna byxor. Därför köper  jag vanliga byxor eller tar gamla och klipper sönder. Men jag orkar inte. Jag vill ha några köppta shorts för en gångs skull.

Jag måste lägga på mig mer vikt. Men det går inte. För jag tränar bort allt. Jag äter i princip varenda sekund jag är hemma. Nu äter jag chips till exempel. (jag vet.. nyttigt). Men jag får panik. Jag behöver en större rumpaah/midja. Orkar inte. döö.

Kommentarer
Postat av: mallan

jag behövde också gå upp i vikt en gång i tiden.. så jag började äta mer MAT, och träna liiite, så nu är jag brabättrebäst. lycka till! <33



ps. vet hur det känns

2011-05-30 @ 20:37:58
Postat av: lowis

men jag är typ tränoman. Jag känner mig fet om jag inte går/cyklar en sväng på sommarn. Ibland får jag typ träningskickar och börjar köra massa fysgrejer. Jag borde gå till något phsykhus eller någotn. Nämen typ. ...



I sommar fårja se till o va lat o äta en mazzza mat. mat <3333

2011-05-30 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0