klockan 18 idag

Vill ba säga hej en sista gång.
Nä men ursh. Måste plugga hela dagen. Orkade aldrig igår. Dålig stil. aja. hej. åt vitlöksbröd nyss. Det var gott!

fast jag kom i och för sig nu att det var kl 18 i usa jorden går under så det lär vara vid 24 någongång i sverige.
Då hinner jag nog klart med läxan :))))))) och sen så hinner de bli söndag, den dagen då allt händer- josé's mops. Jag graderar mig och jorden går eventuellt under.
okej, tro inte att jag tror på det. Men jag skulle på något sätt vilja vara med om det. Så otroligt läskigt samt äckligt. Jag tror helt ärligt att jag skulle skratta.

Jag vill ha pengar, jobb och mer kläder. Jag vill vara rik osv.

åh, jag ska skriva ett till inlägg nu. om hur jag skulle agera om världen går under. HAha.



"you are not as fat as you imagine"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0