ja, jag upprepar saker

Nu tar jag upp det för alla som läser våran vackra blogg.

Jag, Louise Eklund, ska fota en tjej som jag inte har träffat på 11-12 år...
Jag har haft lite kontakt med henne det senaste året.
Men shit, jag kommer vara nervös. Hoppas hon är någorlunda sprallig så det inte blir stelt.
Sen vettja inte om jag ska fixa studion innan hon kommer. Jag kan ju inte göra det själv, så jag tänkte kanske be dem innan att, inte ta ner någonting. Men då måste jag kanske vara där tidigt och sedan vänta i en halvtimma. Är det värt det? Jag tror även att hon tror att studion är någorlunda bra, jag menar, allt är typ trasigt. Lampor, duken, stativet och åter igen stativet. Jag tror inte det blir någon studio nästa år cheyer :(((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0