IMORGON

nu ni, cheyer. Vi börjar 11.40, men är det någon av er vänliga själar som vill va med mig från 11.00 (ni kan ju självklart komma lite senare.. men ungefär nångång efter 11)?? för jag kommer va där själv.. i fotostudion.. jag kommer ju knappadt kunna koppla in saker och sätta upp vitvägg osv osv ???? snälllaaaa!! bara om en av er sötisar ställer upp, men helst vill jag ha er båda! ska duscha nu, men smsar er sen!!! för inte så stor chans kanske att ni ser detta innan ni lägger er... asså. omg.

puss!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: José

HAHAHAHAHA!!! läste precis denna text o ba '' hahha.. vem vill ha sällskap nurå??'' o sen bah, eh, que, jag.

2011-05-11 @ 17:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0