de är lowis igen

tja tja va mycket bloggisar jag kommer skriva idag.


Jag ska fotografera en vid sex idag! så jag har bilder tills måndag. Sen senare under veckan kommer jag att fota hon som gick på mitt dagis. Oj vad nervös jag kommer att vara!
Får se om de är någon till som säger "ja" då. De kanske slutar med fler än fem bilder.
Aja, de blir bra!

är lite orolig för idag, efterssom jag typ inte har några idéer  för henne och att hon kommer direkt ifrån skolan, så hon har inget ombyte. Inte jag heller förmodligen, kanske blr att köpa på öppetköp och lämna tillbaka <33333



edit:
haha i skolan frågade jag om min första modell kunde.
Hon svarade si så där två timmar efter "neej :(".
jag sa, "de är lungt jag har hittat en annan".
hon: "ahaa".

Haha ägd. så gåre när man dissar lowis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0