Aftonbladet...

TJA igähn!
Nu tänker jag länka några sidor från aftonbladet.

En treårig alkoholist.....
(hemst helt enkelt).

En allergisk hund...
(En mops var som tur inte med i risksonen).

Torrfoder kan förkorta din hunds liv...
(de är typ som snabbmat).

Kontakt med rökare kan leda till astma...
(för barnet, om man är gravid).

Så lindrar du pollenallergin.
(tillägnad till mallan).

Också om hur du lindrar pollenallergin.
(Mer om hur du gör).

Allergiker - snart kan det finnas ett botemedel.
(Botemedel för de som är allergiska mot vissa produkter/maträtter).

Förstora inte läpparna, kan leda till explosion
(Fyfan va äckligt!).

Eric saade och molly sandén bor i princip granne med mig.
(För de som ville veta).
(Det är förmodligen på rörstrandsgatan eller tomtebogatan,
om det är rörstrandsgatan är jag ytterst avundsjuk)

Och så lite om kissie.
(Fick åka till sjukhus för något som liknande ett epilepsianfall).
(Typ som jag på mornar då eller?)

Sol nästa vecka!
Picnic på tisdagen då elleh?


Övrig info bara så där. 1 934 personer bor på tomtebogatan. Sjukt mycket folk jue. Ändå ser jag typ ba samma människor hela tin.
Nu blev jag precis jätteredo för sommarlovet. BRA

Kommentarer
Postat av: mallan

hahahah, tack hörru! <3333 och aaah, picnic på tisdag! :))))

2011-05-28 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0