aaAAah panik

Jag måste ha någon bild på måndag och min model backade ur (tror jag).
Så nu messar jag till lite olika folk. ASså shieat.


Men mallan: jag kanske låter någon vara en stund hos oss på studion på måndag. Du kanske också kan få dem som modeller. om du viiil. Men aaa, asså jag har panik. Men jag kommer givetvis inte låta dem ta över, för ja menaa, aa du vet, vi boka lix.
Men aa, de flästa har väl skola antar jag.


Men mama mia. Tänk om jagi nte har några bilder alls på måndag.
Då måste jag kanske ha DIG(du som läser detta) som model.

Waow. Temat är sugar och aa, äre någon frivillig själ där ute som har ork att modelera.
Ni kanske kan säga att det är värsta saken i skolan så att ni får ta ledigt.
Jag menar, om ni har lust att bli model kan ni ju alltid skicka in mina fantastiska bilder.


OjojoOj hjälp mig någon!! !!! ! ! ! !!!! !! !! !! !

Kommentarer
Postat av: mallan

men asså fuck you lowis. vi skulle ju ha studion?! det tar ju knappast 10 minuter att fota någon till uppgiften? på riktigt, det kommer sluta med kaos där. det skulle bara vara du. och ja. och våra tre timmar. möjligtvis josé också, men ingen fucking annan! // arg tjej

2011-05-12 @ 16:20:09
Postat av: lowis

jag ska försöka boka studion på torsdag. så vi är själva <33333333333333333333333333

2011-05-12 @ 16:42:01
Postat av: mallan

åh, ååh, åååh ♥ ♥♥ ♥♥♥

2011-05-12 @ 17:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0