zovA

Igår.. ... ... ... osv Jag kom hem vid tre gissar jag. la mig i soffan, vaknade upp av att mor og far kom hem. Då var klockan nio.. Jag åt middag, glodde på tv, kanske gjorde lite läxa. och somna vid 12. keul dag. Sen inatt drömde jag om att vi hade inbrott. Jag var ensam hemma. Var inne i badrummet så hörde jag någon göra något med brevlådan. ja ma. "å majj gaod" Så ba sommna jag där eller något. Helt plöttsligt låg ja i min säng och då var inbrottstjuven vid dörren typ. jag ba "han ser mig nog inte om jag gömmer mig under täcket" och lyckligtvis gjorde han inte de. Sen sommnade jag ännu en gång under min dröm. Ååh va ja gillar o sova.. Men a, jag trodde de var torsdag i morgon, två gånger under en minut. När mallan båda gångerna påminde mig om att det var onsdag, fall en tår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0