Världens bästa hotell

Okej, nu ska jag vara lite nördig och skriva ner lite härliga citat från praktikanterna.

Arbetsuppgifter:
Kristoffer - receptionen
Johanna och Gunilla - fixar rummen.
Niclaz- Vaktmästare.
Leif - matlagning i köket

Frågorna jag ställer är av personalen.

Ps: jag är ganska lättroad.

Ps2:Älskar reklamen med darin. Hahahaaaaaaa. ååh!

Kan du säga "hej, jag heter kristoffer" på engelska?
Kristoffer - I  love you... nej, nejjj.. de var fel.

Gunilla: jag kan faktigst allting. (kanske inget kul. men ja ska se om de håller).

Leif: Hur många våningar är det här, tolv våningar?
Personal: tre våningar!

Ibland låter de lite skånska när du pratar engelksa. har du tänkt på det?
Kristoffer: Men ja. De är för att jag är sörmlänning.


Du kommer få ta hand om våra gäster och välkomna dem.
Leif: Nej. *går iväg*

Gunilla: det känns tomt utan min festman, peter.
Aaaw.

Johanna: Du är för rolig du gunilla!
Gunilla: Jag är rolig!
Johanna: aa!

Gunilla: Filmteamet är här..
Peter: aha, tjena! *vinkar lite fint*

*Peter försöker sjunga för Gunilla*
Peter-gunillas festman.

Om 15min ska vi vara klara med såsen.
Leif: nej.
Joho.
Leif: varför då?
Man jobbar efter klockan.
Leif: Så gör inte jag.
Hur gör du då?
Leif: Jag jobbar efter huvud.

Kristoffer: nästa paus. Då ska jag sitta i massagestolen.
senare på pausen går han till stolen
Kristoffer: de känns som man åker karusell. Som en virvelvind *viftar med händerna*

Leif: Hej och välkomna. (jättestel)
I don't speak swedish.
Leif går iväg: nej, de funkar inte.


Slut på programet.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hahahhah! Åh, tror att jag måste se detdär faktiskt!

2011-03-14 @ 22:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0