TJAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAaaaaaa

Nu har vi matematik. Woaow.wowoao.

Vi tänkte videoblogga. hähäähähääää men nej.
ellär.

Vi, Jag y mallan undrar vart han kommer ifrån. vilken dialekt liksom. Jag tror dock attt han kommer gfårn stockholm.


MEn EYyyyyyy.. han är från norbotten.. De var min första gissning.
OMG. ja är bäst, omg. vi kommer ha honom ända till sommar. i mentorstid, matte og idrott. omg.
ja digga inte den andra så mye. ba så ni vät. omg.
omg.

ps: jag ä bäst.


ps #2:  han har ju ingen stor dialekt om man säger så.
Han är äldigt lik min förra matte/no lärare. likadant utsende kan man säga. pratar ganska lika. Min förra är kanske norlänning i grund o botten också. hmm. värt o fundera över. ååh. nej.

Han ä pappa han o ckså. woaowoaowoaowaowoawoaowoaowoawoawo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0