sextjugofem

Okej. Som ni förhoppningsvis läste i de förra inlägget ska jag här berätta om allt intresant jag kan se ifrån denna stolen jag sitter på. Okej. Kul? JA! mhmm.

- Sex olika blomvaser med massa blommor i. Eller sju vare.
- Grönt glas på dörren.
- Böcker, massa töntiga, roliga, frächa böcker.
- En kontrabas.
- En fiol.
- Två soffor.
- Ett får.
- Min jacka jag dumpade här när jag kom hem. Samt tygpåsen <3
- Åtta stycken ljusstakar, utan ljus i.
- Ett ljus.
- Sex stycken tavlor.
- Sju stolar/fotöljer av olika slag.
- Massa tidningar.
- En kamera.
- Två mobiler.
- En dator.
- En TV.
- Ett lila busskort.
- Två skåp,
- Tre bord.

Så. Nu har jag berättat hur det ser ut i mitt vardagsrum.
Ni har säkerligen fått fram en stökig bild. Men ack, ni har fel.
Inte alls stökigt faktigst. Ganska snyggt enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0