seriöst.

Seriöst nu va. Vad säger ni om att åka till Reading (england) och gå på fucking festival?!?! Reading/Leeds festival for the win

På riktigt. Jag dör. Alltså. Gaah. Typ alla mina favorit band spelar där. (okej 3 är bekräftade än så länge), men sen är det ju massa andra as coola band!!!!!!! Gaaaaaahahahahahahah!!!!!

Jag och min pappa funderar seriöst på det. Men det skulle ju va roligare om man va fler, typ. Asså inte för att vi skulle behöva umgås med min pappa o om han tog med nån kompis men .. HAHA.


Några av banden:

Enter Shikari
Rise Against
We Are The Ocean
New Found Glory
Cage The Elephant
Bring Me The Horizon
Pete Doherty
Muse
Panic! At The Disco
Taking Back Sunday
My Chemical Romance
The Offspring

osv osv osv osv osv tills jag dör


Mellan 26-28 augusti. drygt 2000 kr. VÄRT

Kommentarer
Postat av: lowis

Jag känner igen ungefär ett band, men har aldrig hört. Är de bra eller?? Och aa. Eyy, föresten, harinte skolan börjat då. Isåfall är allt värt de. Eyy. Men de e säkert kul. Men jag kommer att vara pank efter sommarn. Så jag har förmodligen inte råd.

2011-03-28 @ 13:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0