sagan om sparkdräckten

Jag <3 sparkdräckt.

Det var en fredag. Då jag kom hem från en lång dag på plugget. Jag gick hem för att plugga undertiden min mamma skulle komma hem. Lena, som min mamma heter skulle köpa en jumpin till mig. Tydligen hade hon bestämt med hennes gamla arbetskamrater att de skulle träffas och äta osv. Jag väntade och väntade utan att jag hade fått reda på var min mamma hade gått. Jag gav upp på mitt väntande vid 23:59 då jag bestämde mig för att dö framför teven. Jag frågade min pappa om han istället kunde följa med till One piece-affären på lördagen. Han svarade "okej. Men de blir när jag kommit hem från jobbet". Jag var hemma för att städa den dagen. Kul lov, ja vät. Så jag väntade på min far vid namn Hans/Hasse tills han kom hem. Efter en lång dag på jobbet var han trött. Så han ville vila ett tag. Han somnade och sen började han laga sen middag. Under middagen sa jag att det var okej att göra det på söndagen. Han gick med på de. Så efter träningen skulle jag gå hem och duscha lite snabbt för att sedan åka dit. Träningen blev inte av. Varken jag eller min träningspoolareee orkade inte. (Jag sov). Pappa segade och var tvungen att kolla klart på sporten. Kul för mig? Inte alls! Så kl 2 åkte vi dit och var där kanske 15 över. Då affären självklart hade stängt. Alltså, hallåhh gör som alla andra fuckers. Stäng tidigast 3. Daaah.
I alla fall. De blev aldrig av med en one piece och jag fick aldrig se om min pappa ä så duktig som jag tror. Han fick heller aldrig bli medveten om att han kan övertala folk.
Jag gick hem. Jag vänta på min mamma och hon kom hem sent. Mamma og Pappa började jobba när hon kom hem och sen efter de beställde hon en Jumpin till mig. Waow.

Fin berättelse! ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0