rise against

Ska se fucking rise against imorgon (för andra gången, myy loove <3) Och fucking vet ni?? Jag ska gå på fucking signering med dem också!!! Fucking fuuuck! VAFAN ÄR DET KURSIV STIL FÖR OCH VARFÖR GÅR DET INTE ATT KLICKA BORT?
Iallafall, dock är jag skit nervös över att inte hinna få träffa dem.. De är endast där en timme och det kommer vara sjukt mycket folk. Jag lovar, jag gråter då. Kanske borde jag ändå köa i tre timmar istället för 2???

Fuuu svåra beslut.

Två av mina favorit låtar LYSSNA PÅ DEM ERA SKITHÖGAR:




Kommentarer
Postat av: Mallan

Tack josé. fucking bra låtar. Åh. Jag tror jag har hört dom innan.. men den ena har jag hört innan. Men ah.. bra ♥

2011-03-18 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0