rise against

alltså. konserten var bäst. orkar inte skriva alla detaljer här. utan berättar allt i minsta detalj för lowis&mallan imorgon. KUL VA?! det ser ni väl fram emot???? HAHAH som när jag läste för dig mallan och du fick damp. de va gulligt.

men måste berätta en kul grej.

när man gick ut från signeringen så stod bandet You Ate My Dog där och delade ut lappar (ang deras band)

Band medlem 1 - Här ta en lapp!! :)
Jag - Jag har sett er live faktiskt :)
Band medlem 1 - Nej?! Va! Har du? :D
Bandet - :o :)
Band medlem 2 - Var?
Jag - På west coast riot
Dem  - ..............................................
Band medlem 2 - vi har aldrig varit där ..........................
Jag - ............................................................. hahah.. ehh...
Dem - skrattar
Jag - ....................................................
 
osv osv osv osv osv

Steph - Men du har ju bild med dem?
Jag - Ja, jag har bild med dig *pekar på den söta blonda*

osv osv osv osv osv

Jag - Men okej, var har ni varit någonstans då?
Band medlem 2 - Pier pressure... moshpit open..
Jag - Ah där var jag med :D
Dem - hahahahahahahahah...
Jag - ... *fuu*

osv osv osv osv osv

Denna bild menade jag (dem sa typ ''skriv till oss på facebook! :D'' så jag funderar på o skicka denna bild o bah ehh de va moshpit open)



Hehe frågade efter en bild också:



HAHA sen när jag skulle öppna dörren så gjorde jag min ''öppna åt fel håll, inte kunna öppna'', fast på riktigt. Det var låst jag ba drog i dörren as mycket. Hahaha den söta blonda fick låsa upp och hålla upp dörren ahahahha fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0