ooh ja dör

Hahaaaha, för några veckor sen på träningen drog kompisen med sig sin pojkvän.
Man skulle göra situps och jag orkade inte en enda. Hhahha. Har aldrig varit så dålig.

Miranda: KOM IGEN DÅ!! EN ORKAR DU!! KOM IGEN, NÄSTAN!!! ÅHHH. GÖR EN! EN I ALLAFALL!
så lär hon ungefär. Asså shit! Alla hörde nog fast ingen inget jag la märke till.
Igår när jag var på bio med henne nämde hon att hennes pojkvän först var lite rädd att träffa mig. Men när han märkte hur dålig jag var släppte han väl rädslan. Haha. De hade skrattat lite åt mig när jag gick hem :(((
synd om mig.


/en ovältränad Lowis

Kommentarer
Postat av: Mallan

HaHAHahahAHaHaaAGAHA

2011-03-05 @ 22:08:15
Postat av: Mallan

heheheheeheh heeh heeheh

2011-03-05 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0