nästa veckas uppdrag

Nästa vecka ska jag ha sockerförbud.
Då tänker ni "varför inte redan nu?"
På det svarar jag. Jag kan inte, jag är för sockerberoende.

Eran andra tanke är "hur ska du klara det? det är socker i imprensip allt".
Svaret jag har att säga är. Ja. Det är det. Socker som är i matlagning och frukt får jag givetvist äta. Men inte massa godis/kakor/annat? NEJ.

Jag har en dålig vana.... Att. ... omg..... alltid ta oboy på morgornen. hähä. Jag kan ta slut på ett helt mjölkpaket när jag har lust. Alltså, bara fler och fler glas. K bry.
Sen en annan vana är att köpa någon fucking kaka (oftast choklad) och äta när jag är påväg hem.

Jag får inte heller dricka något med socker i. Inte ens te med socker. ääh! omg. men jo, ja klarare. mjölk ä gott. de söta då? Får man äta honung om man har sockerförbud. kanske. Men aa.

Nu vet ni de. Så om ni ser mig äta eller titta på något med socker i. Ge mig en bitch slap. OKEJ? bra!


Kommentarer
Postat av: José

Shiit Lowis, jag gör med dig! Vi kan ha sockerförbud tsm. Alltså på riktigt, och börja träna på allvar nästa vecka. Seriöst, jag har gått upp FYRA kilo sen jag vägde mig hos skolsyster (om min våg är seriös) LIKSOM VAFAN?!

2011-03-16 @ 11:38:21
Postat av: Mallan

Ska du inte komma i tid också? :))) nä, men que? vart du vara`?

2011-03-16 @ 11:50:46
Postat av: Lowis

Mallan - Jag kände att jag behövde en dag ledigt från skolan, de va ändå ba redigeringsrobertlektion...



José - Ja!! vi börjar nästa vecka! (måste få njuta lite t. först). Stentufft skareva!

2011-03-16 @ 15:06:36
Postat av: José

Bra!!



Och helt seriöst nu Lowis, får vi ge dig en bitch slap om du äter något onyttigt?

2011-03-16 @ 16:06:16
Postat av: Malin

Åh, hoppas vi får bitchslapa dig/henne/lowis! Åh, kommer locka dig med massa sockersaker och slå till dig när du tar den! Ihihehh.

Och eh.. skolkare...

2011-03-16 @ 17:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0