Jag kommer försent, som ni har märkt

Jag såg på ett pogram lite så där när jag skulle gå.
Så kul!!
"Hundskolan" heter det. Hennes hund åt allting, när mattens vänner kom på besök så rotar hunden igenom deras väsker utifall de skulle ha mat.
Men nu till de roliga.
Hon ska då lära sin hund att sluta upp med de och taktiken hon skulle anvöända sig av är att ropa NEJ och kasta något på honom. HAHAHAAaaa jag dör

de frästade hunden med en bakelse, hon som kom dit för att hjälpa höll i pakelsen i sin hand. När hunden då försökte ta den:
-NEJ!!!
*kastar en flaska*

Sen hittade hunden en väska.
Hon som hjälper till sa:
- nu har du chansen!...
Hon som äger hunden:
Springer och kastar en trasa samt ropar NEJ!

De där pogramet är 100% seriöst asså. Shit.
De hjälpte, men asså när hennes vänner kommer asså. hahah .aaaah.
Jag dör. Jag dör...

De roliga är att hon står typ tre - fyra meter bort och så ba ropar hon och kastar något på hunden.
awww stackars hunddd.ddd..d..


Men nu ska ja gå till skolan. HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0