Hjaelp

Nu har jag vart vaken i typ..4 timmar? I skolan typ... 2 timmar? Tiden går fort när man har roligt. Eh. Spanska... det är ju inte kul. Men men, nu sitter jag och väntar på fellan, våran hemliga vän ♥
José och lowis bah latar sig och sover och sånt skit. Men jag är pigg och glad. Suckers!
Välkomna till skolan vänner! Välkomna!

ps... robban tänkte nyss fota mig, lite halvrädd blev jag. han står och arbetar på våningen över, jag iaktar bara allt. folk springer upp och ner och blir fotograferade.. jag iaktar. Spännande. Helt plötsligt vände han kameran mot mig och bah "ska jag ta kort på dig?" NeJeööj! skrek jag panikslaget!
ps...2... En tant, eller som man borde ska kalla det, dam springer runt och vattnar blommor. Jag tror hon behöver en större vattenkanna. Hon har sprungit fram och tillbaka och 5 gånger och vattnat samma blomma. Eller så har hon något annat fel, vad vet jag.
ääähäähähähä ps 3! såg nyss Th..oR.. An (ni vet)

ps fucking 4... det var nog inte han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0