HÄJ

Vet ni vad jag gjorde när Mallan skrev sitt inlägg.
Jag sov. Det som Mallan så gärna ville. Men vad stoppade dig?
Ingen. Precis.

Vet ni vad jag gjorde när Mallan åkte buss?
Jag sov!
Åhh va ja älskar o sova!

Nu önskarru att du hade steg 1 i språk va!? Jag visste de. HA!


Och för att försvara skolan..
Den är inte dålig.. . Det är vi ba som inte är så vana med eget fucking arbete och project lite då och då.
Men eyy, den hjälper att vägleda (?) oss så vi inte blir helt lost i verkligheten.
Fast vi har iochförsig inte mye me läxor <3 de ba känns så varje gång man få en.
Se ba på alla andra  fucking gymnasium.

Men då ä frågan, vem är 100% nöjd med sitt val?
tror svaret blir: ingen. ällär- que?

Det var allt för mig.
Tack och hej leverpastej.


Och ja!
Bitch slapa mig när jag frästas utav sötheter. dvs fucking socker. okej. Slå mig hårt!
Fast en sak kan ni räkna med. Jag kanske slår tillbaka. Så tro inte att ni kan slå mig hur mycket som hellst era fuckheads.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0