HAHAHAHAHHAAA mobbad?

Jag, även så kallad facebookstalkern, kollar igenom ett album på facebook.
-vad ful hon är. Tänker jag..
Kollar vidare.


Så ser ja, de va värsta festen med alla från min förra klass. . .
jag? var är jag?
inte där iallafall... plupp :'(

Okäj, för o va ärlig så var det hela klassen minus mer än hälften.
Men ändå. Hähähäää.äää.

De ända jag har kontakt med från min förra klass är mina peruaner <3<3<3<3<3<3<3333333 osv.
Mobbad? ja? nej.


Men för att skriva något chockerande.
Idag kom tanken upp i mitt huvud.. "jag vill blondera håret".
Jag kikade igenom lite tidningar och så hitta ja massor med schnyggt.
Sen ba slog tanken. I sommar blonderar jag håret (inte blont, bara blondare. Okejjjjjjj)
Så nu vet ni de.
Jag ska också ha långt hår. Jag försöker spara. Gjorde en fläta idag. oj, jag har nästan tjockt hår märkte jag då. G l a d.

Tänk om man var rik. Då vore inte allt så kompliserat i min lilla värld.
AJa, hare så bra era rika jävlar.
Jag måste skaffa jobb.
Hejjrrååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0