HAHAHAHAHHAAA mobbad? Fortsättning

Inte för att skapa "ovänner" men.
va vare för fucking fest.
Min pappas 50 års fest var/ser otroligt mycket roligare ut.
Den var dock väldigt underbar, live musik och grejjer OjojOJ...
Men det ser ut som en typ. jag vet inte vad.
Sen värsta middan, typ. men bara så där, wanna be.

Sen ser ni alla ut som tanter.
En typ schtekare. wtf, du ä typ gangstaah. osv.
Jag stör mig lite på folk här. men what evveeeeh hoppas ni hade kul.

Och en rolig sak.
Alla killar va där.. utom en. Hahahha, tror helt ärligt de glömt honom.
Han komenterade något på en av bilderna. aaaw.

Men som sagt, jag vill inte ha några fucking "ovänner" nu.
Men, ni förtjänar att se sanningen.
Det där är inte ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0