fml

Jag skulle inte vilja vara en lärare. Som var tvungen att rätta mina prov.
OMG. jag skulle dött. Gråtit av garv på grund av min fantasi och hur jag försöker undgå ämnet. typ. Hur jag ressonerar till olika ting.

Ps. jag har typ förstört min pappas dators högtalare/musikskit. omg. Jag och datorer kanske inte är en sån bra match. Man hör bara bakgrundsmusiken och bakgrundssångarna. omg. Om den inte är trasig hade jag en jävligt dålig musiksmak igårkväll.


update: omg... högtalarna är inte trasiga..... de ska låta så där. wtf!
Och den låten drogade jag igårkväll. Vad händer med mig. Har aldrig hört något värre.
Jag kommer få phsykiska utbrott snart. hej då.


omg.... ju mer man lyssnar ju mer man fastnar. vad händerrrrrrrr omg.. omg omgogmgog mogmg powgj aojekåjeraojwhtepjwqhoiteajqworoihwjihspdaeyw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0