Angående Bitch slap'en

Som jag skrev i mitt förra inlägg är de okej att att ge mig en bitch slap om jag äter något sött/onyttigt.
Om jag duckar eller försvarar mig på så sätt att du inte lyckades att slå mig. Då skiter du i det okej. För det där slaget ska få mig att vakna, liksom komma ihåg mitt löfte. Okej!
Om jag försvarar mig på något sätt så ska du inte slå mig. Okej!!
Då betyder de att jag kommit på mig själv att inte äta den där fuckin kakan eller vad det kan vara.
Och som sagt, om ni slåt mig i onödan kan ni räkna med ett slag tillbaka.

Ville bara säga de. okej, vem som hellst har fritt fram att slå mig när ni ser mig nästa vecka ätandes på en kaka eller liknande.





OMFG!
fucking lärare-
"Fredagslektionen är inte inställt för er men ni kommer att få en ledig lektion som kompensation senare under terminen ;-) "

OMFG. så gjorde hon en sån där fucking retande gubbe. fuuck. ja såg ju fucking fram emot av att sluta tidigt i morgon.................!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0