alltså. ååååååååh

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH jag älskar min beslutsångest (btw, kom på nu, bloggen, woaw, 6 månader idag)

hur som helst.

behöver hjälp.

imorgon, har jag klippningstid. men, vi har också studiebesök på tv4. (som ni vet hahaha)

Vad ska jag välja??

Klippning - Har väntat huuur jävla fucking länge som helst nu. Vill och behöver verkligen klippa mig. Har tagit mig och min mamma över en månad att få tid samma dag. Ska alltså klippa mig med mamma, + färga håret. Så om jag inte gör det så måste mamma åka in själv och klippa sig.. ända till söder (och jag kanske inte får en tid förens om flera veckor). Det är ju inte så jätte kul för henne. Sen hade vi tänkt att äta lunch, gå lite i affärer osv.

Tv4 - Kan ju va coolt o se hur det är där liksom? Men liksom.. vi ska väl typ säkert bara ha föreläsning om typ hur media påverkar oss? Eller, så är det värsta balla roliga grejen vi ska göra osv.. fuck kom på att man ska ha matsäck med sig (om jag väljer det asså).. iallafall.. Och kändisar??!!! Nej skämta.. b-kändisar är inge kul. Men ah liksom.. kan ju va coolt liksom o va på tv4. Plus att min pappa tycker tv4.. o ja blir så påverkad av vad han säger HAHA. mamma säger ingenting..


Vad hade ni valt, ärligt nu? Mallan, svara inte tv4 bara för att du inte vill åka själv. Vad tycker ni, helt seriöst?

Kommentarer
Postat av: lowis

alltså. de sa typ att tv4 var fett med vicktigt..

De kommer säkert hjälpa med massmediaskiten också, så de som inte går kommer ligga efteeeeehhhrrr. typ.



Men a, klippnigne ä väl kul för dig. men aa, när kommer du gå till tv4huset annars liksommmmsmmgmghhh osv

2011-03-21 @ 19:35:14
Postat av: Mallan

Äh, öh.. svårt. Jag gillar inte att skolka, så eh.. ah du förstår, men det är ju så mycket roligare att klippa sig och färga håret och lalallalalala shoppa och sånt skit.. men det kan man ju göra en annan gång ifs, höööh... eh.. ah.

hjälpte det?? :)))

2011-03-21 @ 19:36:02
Postat av: José

Väntaaa vadå vikigt? Typ as viktigt?? För jag har tandläkar tid då också he-he-he.



Asså gaah vet inte vad jag ska väljaa shiiit!!!! Jag dör, seriöst.

2011-03-21 @ 19:38:26
Postat av: José

Vet någon vad vi ska göra??

2011-03-21 @ 19:42:16
Postat av: lowis

neaj ja venne va vi ska göra.



ojojoj allt bokat samma dag. great!

Men ja tyckeR tv4, men det blir nog inte så jättekul där tror ja. Men man vet aldrig. typ så

2011-03-21 @ 23:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0