skolavslutningskläder

eftersom att jag är sär behöver jag hjälp med vad jag ska ha på skolavslutningen... jag är lite extra sär som inte har någon klänning. dels för att jag särigt nog inte äger någon klänning...
men iaf, man tager vad man haver, och detta är mina förslag.


kult att man inte ens ser vad det är på bilderna... dör. det är iaf två jumpsuits, precis likadana, i olika färger. kan man ens ha på sig något sådant???

Och om det blir kallt. reservplanen:

som att denna är varm?! tubtop...

och domma svarta shortsan. och svarta tunna strumpbyxor. ok?

Vad är bra? vad är bäst? vilket ska jag ha? hjälp mig.

Kommentarer
Postat av: lowis

Ja tyckerren svarta jumpsuit. Men kanske lite tråkigt me svart. Men äh!

2011-06-08 @ 18:46:09
Postat av: mallan

okaaii, men den är grååå faktiskt :))) får la se vad det blir, blå är ju ändå lite "roligare"

2011-06-08 @ 21:05:05
Postat av: lowis

amen grå ä la inte lite "tråkigt" som svart. eller, jaenne! De blir bra vilket zom

2011-06-08 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0