SångskrivareN

Jag kom precis en låt:

ulf, du kan dö. ulf du kan dö. Jag bryr mig inte, jag bryr mig inte. Jag vill se dig, när du dör, du ska se mig när du dör. Jag ska kritesera ditt ansikte, innan du kriteserar mitt arbete. Du ska skjutas av dig själv, du ska inse vad du gjort. Jag gillar dig inte, vi gillar dig inte. Ulf, gå och dö, ulf gå iväg. Jag vill aldrig se dig i skolan igen, jag ska aldrig se dig i skolan igen. Ulf, dö.......

Fin sång va?!
Tillägnad åt ulf.

De kanske är lite överdrivet, lite. Efterssom att jag inte gillar självmord, eller mord i överhuvud taget. Men skit i de. Fin sång. mucho bien.



och en till jenny

jag vill ha tillbaka jenny, jag vill ha tillbaka dig. jag gillade dig aldrig, men det behöver du inte veta om. Jag gillar inte dig heller, jenny. men du är snällare än den nya, ulf. jag vill ha tillbaka dig......

uff, va ja e bra!

Kommentarer
Postat av: mallan

Hahahahah! Fin sång <33 håller med dig. Ulf gå iväg <3 hahaah

2011-06-01 @ 11:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0