sämst

Tack Mallan min älskling <33 och dig med Lowis för jag antar att du kommer gratta mig?!?! :@

Dock så suger min födelsedag.

Sämst.
Ont i magen.
Blir lämnad i skolan.
Jätte lång jobbig kö att lömna böcker.
Satt kvar efter skolan för jag kommer förmodligen få IG i matte.
Tappade en nagel.
Hade ingen påse så fick bära allt jag hade i skåpet.
Missade de bra tåget.
Ringde mina föräldrar minst 10 gånger. Inget svar.
Fick gå ända från Infra City.. (nej ni kanske inte vet hur långt det är)
Jag kommer inte få bestämma mat idag så det blir förmodligen jätte äckligt. Som vanligt.
Hunden bara bits och bajsar inomhus.
Fick lite pengar av mormor&morfar som är borta.
Min lillebror vill ge med 3 godisar som present.
Jag slog precis huvudet i en lampa.
Livet är allmänt jobbigt.
Måste städa och plugga massa matte tills på torsdag.
Jag ville verkligen få i present att åka till Göteborg och se Enter Shikari.


Fast, mina födelsedagar är aldrig sådär super bra.

 

ps. bara jag som undrar varför stackars Erik Thor alltid är så utsatt?

 


Kommentarer
Postat av: mallan

åhh, älskling! nu tycker jag synd om dig :( lät ju inte så kul.. hahah! ja borde följt med dig till biblioteket, burit dig dit. och assåååå hade jag vetat att du va kvar i skolan så hade jag stannat med dig?! åh du skulle ha sagt det :(( <33

2011-06-07 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0