Nyklippt

Tja!
Nu äre ju så att jag var o klippte mig vid tre. vart klar vid fem. Har aldrig varit hos en frisör så länge.
Men vad gjorde jag då? Jo jag gjorde några blondare slingor. (förvänta er inte blont, knappt någon skillnad). Sen toppade hon mitt hår och när håret hade torkat så lockade hon de lite fint. Hon sa att det även skulle hålla tills i morgorn. Men vi får se. Brukar röra mig i sömnen ganska mycket. En gång vaknade jag av att jag låg på golvet, dock var det väldigt länge sedan...


När jag var hos frisörn läste jag en tidning. Där stod det om vilken hårfärg som passar vilken hudton och ögon. De med ljusa ögon och även gröna skall ha en kall hårfärg så som blont och askfärgat. De som har mörkare ögon bör ha något varmare färger så som brunt och rött. Guldaktigt går bra där med.
Och det där med hudtonerna. De som är lite åt de rödare hållet bör ha kalla hårfärger. De som har en gul hudton (jag!..) bör ha de varmare färgerna. Så...å.å.  det var bra att jag inte blev blond..! Dock har jag passat i blont på varenda bild vi har gjort på mig i blond hårfärg. lite knaz. Men mitt hår kommer blekas utav solen.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
<3<3<3<3<3<3<3<3God natt <3<3<3<3<3<3<3<3<3
<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0