mobilbloggar

Så fucking sur. Jag hade kunnat haft ett liv idag bara jag checkat mobilerna. Nu har jag suttitt hemma och i princip glott in i en vägg. Mamma har tvingat mig att hjälpa henne att välha samt redigeera ttio bilder på landet så vi kan hyra ut de i sommar. Men jag orkar inte, finner ingen insparation. Hon kommer hem klockan nio så jag har. Några timmar på mig. Men jag har haft hela fucking dagen på mig. Orkar inte. Den här dagen får mer än gärna raderas. Allt känns som en fucking drömm. Orkar inte. Sen har datorn fått cp-ryck. Startade om den för mer än en timma sen och den har inte stänkts av än. Sen glömde jag vart jag la hårddisken. Så fick damp och ville ba slå något. Så jag typ kasstade allt som jag höll i. Efter en timmas letande hittade jag den. Mendatorn är fortfarande cp. Så kan fortfarande inte använda den. (skriver från öobilen) sen blev en komis sur på mig för att ajg inte svarade på någo av hennes sms. Men min mobil är sååå dålig (köp inte en XPERIA pro) sämst bateriläng. Bara den ligger påslagen tar batteriet slut. Orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0