mitt hat t duvor

Det jobbigaste med livet är att se fåglar som stirrar på en. Jag menar allvar.
Det är sjukt läskigt. Speciellt duvor och skit.

Det händer mig någon gång i bland.
Iförrgår hände det mig.
Asså jag tittade ut genom köksfönstret så såg jag två kära duvor. De tvättade varandra eller något?!
Jag såg dem snätt neråt.
Jag iaktog jag dem och så vred den ena sitt huvud så att ena ögat stod lutat åt mitt håll. Så såg man verkligen att den stirrade. Jag får typ rysningar. Finns inget värre. Kändes som att den skulle attackera mig.
Så sjuuuuuukt obehagligt. Gick där ifrån sen för att jag inte klarade av att se på den.

Innan samma dag vare en humla eller något som ville åka in i vår lägenhet. Men den krockade i fönsterglaset. Haha döR! Tyckte dock lite synd om den. Men ärman rädd så ärman.

Ush vad jag hatar fula djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0