kväll

Ikväll har jag klappatt katten
Har jag tagit en kvälls cykeltur i min ensamhet
tvättat kläder efter min tur
- efter ett tag hörde jag något underligt ljud från tvättmaskinen. det var min katt..
Skoja! Det var mitt armband som hade ramlat ut, underligt efterssom att det är oerhört svårt att ta av. Så jag stängde av och sen tog jag ut armbandet. Jag trodde att den skulle bli ful, efterssom att det är metall. Men det blev glansigare. Tror dock inte att den skulle klarat av hela tvättningen.

Nu skall jag se på Glee och dricka vatten, vatten är typ allt vi har hemma (lögn).

Kommentarer
Postat av: mallan

hohohoh! trodde på det med katten xD hur dum är jag...

2011-06-12 @ 00:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0