José här!

Eftersom att mina inlägg är bäst (Am I right!?!?!?) så tänkte jag förgylla bloggen med ett inlägg från mig. Har inte bloggat på länge. Men har liksom inget kul i lager. Och man vill ju inte göra en massa värdelösa inlägg som Lowis. HAHAHAHA nej jag skämta, Lowis, dina inlägg är bäst. Det är dina inlägg som får mig att vilja blogga typ 10 inlägg per dag. Men måste hitta lite kewliga bilder och sånt innan. Jag är inte lika fantastiskt utan de.

Lowis, du skrev något om min polare Oskar Linnros? Jag har ju Gröna kortet på Gröna Lund så jag följer med vart du än vill. (till grönan alltså). (och nästan överallt annars också.).




Jag ska ju till Italien den 29... ah, det kanske inte blir av. Mamma vill inte kämpa. Jag officielt hatar Ryanair, jag har alltid gillat det. Men neh, inte nu längre.


Kommentarer
Postat av: Louise lowise lowis

Ah, måste köpa grönankortet jag också. tror jag. Gick aldrig i går, men a.



Va har hänt me ryanair. queee :((( sad, gråter merej om de inte blir av

2011-06-14 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0