Jag mår inte bra.

Jag har bara ätit en liten tunnbrödsmacka med smör på under 24 timmar.
Åt knappt något för 24 timmar sen häller. Bara tre färskpotatisar och annat småplock man fick.

Jag låg på golvet i några minuter och vänta på att mitt vatten ska koka. Så jag kan göra ton av makaroner. Jag döR. Jag skall göra någon pastasallad nu tänkte jag.

När mina föräldrar är borta (nu är de på bröllop i en annan stad) då äter varken jag eller min bror. Trotts att jag offtast gör mat åt mig själv när dem är hemma.

Jag är sjuk, phsykiskt sjuk.
Jag typ skakar nu.  

Kommentarer
Postat av: mallan

asså vafan? du måste ju äta lowis.. que pasa?

ÄT MAT! då blir du större också :))) om du ville de? aja, ät mat iaf. gott. och bra.

2011-06-11 @ 21:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0