Grill

Idag varja med n annan vän (waow, jag har andra vänner) på dagen, sen grillade vi plus några andra. (Ja, vi grillade i regnat. Men de gick bra. Gott vare! ) En utav de andra gick i min förra klass. mmmh, vågar inte skriva något om na här men aa, de var väl kul.........

Nämen de roliga var att jag glömdes  bort.
Alla behövde gå på toa o så ville vi bara in någonstans, så vi tänkte typ gå till någon istället.
Sen så sa en "a, jag tror inte tio pers får platts hos mig", oså ba räkna min kompis. så sa hon typ "vi är bara nio". Då sa hennes pojkvänn något lite diskret och viffta på handen mot mig. Ojojoj vilken sorglig människa jag är.

Men det sluta med att alla åkte hem till sig själva. kult. hare så kul på resturangen.
typ.
Nämen de va en trevlig kväll trotts allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0