först idaag igähn

Tja! Efterssom att jag är superbloggerskan får väl jag ta i det här med att blogga idag igen.

Nu har vi sommarlov.
Jag ligger i sängen och degar.
Det är sol. En vacker solig dag.
Himelen är blå. Klarblå.
Gräset är grönt. Som det ska.
Människorna går barbenta.
Allt är precis som det ska se utt på ett sommarlov.


Gårkvällen hade jag förväntat mig lite mer utav. Jag tillförde inget om man säger så.
Satt och "åt" i två eller tre timmar med de vixna och lyssnade när de tjötade.
Sen gick jag in i en av killarnas rum. Där min bror var och senare kom den yngsta killen.
Där pratade jag mest under hela kvällen. Hade verkligen inget att säga till dem där ute.
Aja, det var bra att jag kom tycker jag. För hans skull alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0