Idag har jag:
vart till havs
åkt båt
mått bra
solat sönder mig själv
tagit premiärdopp detta år, ute till havs. kallt. och skönt.
bränt av mig axlar
bränt av mig överdelen av ryggen och framsidan? ah, från brösten och upp
bränt av mig ansiktet
bränt av mig framsidan av låren
sjungit
kommit på en.. sak? öh, tänkte filma och videoblogga den men får göra de en annan gång
tittat på en gädda, äcklig
ätit mat! till skillnad från lowis..
ätit en munk
åkt bil
fotat lite
tittat på nakenbadare, roligaste idag.
och öh. ah.
spelat kubb mot mamma och hennes vänner, dom vann..
åkt moppe

Ja, det var väl det...

Känner en obeskrivlig brännande känsla på framförallt rygg/axlar. dör. måste lära mig använda solskydd, från första början!
För övrigt har jag så tråkigt att jag håller på att dö. Orkar inte. Vill gå någonstans, vart? Vet ej. Går typ och lägger mig nu istället, ger upp. Kul liv, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0