chillar

inget bloggande idag föräns nu. konstigt? nja inte så.
Efterssom att jag är den ända som bloggar (!!!!) och jag har sovit hela halva dagen, har ingen skrivit än. Vakna vid två sen har jag ätit i två-tre timmar.
Orkar verkligen inte göra något.
Det är så fucking fult väder ute. Mitt humör hänger ganska mycket på hur vädret ser ut...

Min katt fryser. Hon låg ihopkurad, så jag satte mig bredvid henne med en filt, då kröp hon under och nu har hon legat där ett bra tag. Gullig katt. Söt. Tycker synd om henne efterssom att hon inte kan hämta något täcke eller så då hon fryser. Vi har ganska kallt här hemma nu för tiden, på vinten är det kokhett, typ.

Nu vill jag äta något igen. Vad vet jag inte. Nöjer mig kanske med en varm kopp choklad <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0