Ät bajs

Bra diss det där "ät bajs". Enligt min brors vän.
Va på studentskiva med familjer o vänner lixx.
De va la kul. Jo men de vare! eller?

Jomen luddes vänner han inte hade sätt på tio år var där.
De kom igång fort me o snacka om livet. Jag då? Jorå, jag hade de bra med min fader lyssnandes på gubbarnas samntalsämnen. Fast sen chilla jag lite med bror min o de andra. Roliga tycker jag. Sen tog vi en tur genom gamla skolgården. Jag med min cykel. O sen tog vi en promenad i en eller en halvtimma. och jag kom eftersläpande med min cykel. Som en svans. Nämen de hade inget emot att ja va där, de prata med mig då o då. typ. Senså vare en gammal kompis till mig som skulle komma om hon kunde, hon var dock på träningsläger eller något. Hennes mamma vart väldigt exalterad när hon såg mig och Ludwig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0