Akinator

Hei. Det är måndag. Måste lämna tillbaka ett klädesplagg idag. Tråkigt. För lat. Men det är sista dagen.
Om någon vill köpa den av mig (mallan) ? Det är en byxdress. Du får dock betala det ursprungliga priset. Men du får som garanti att den finns.
ÄH..

Jag är inne på någon ande-sida. Där man tänker på en mer eller mindre känd person och anden frågar frågor så säger man "yes"/"probably"/"I don't know"/"probably not"/"no".
Det är riktigt beroende framkallande efterssom att han listar ut alla perssoner och man vill kanske se om han misslyckas. Han misslyckades på en utav mina, när jag tänkte på "ossi" från "johnossi". Han gissade tre gånger sen gav det upp och jag fick typ regestrera honom i registret eller något sånt. Så nu kan man även tänka på honom.

Nä men här är hemsidan: http://en.akinator.com/ 

Kommentarer
Postat av: mallan

oh shit! läskigt ju! hur vet han?! omg! måste prova igen...

2011-06-20 @ 17:56:29
Postat av: mallan

omg! rätt igen! dör.

2011-06-20 @ 17:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0