åh waow

Mallan har verkligen fångat min personlighet på bilden på inlägget under.

Jag har varit borta sen Fredags, då jag, mor och far åkte till landet. Kanske var det redan i Torsdags vi åkte... ingen vet.
Pappa åkte dit för att ta hand om våran röjlott(?). A, en "skog" vår familj måste ta hand om...
Jag åkte dit för att chilla.

Pappa sket i sin ide o chilla me mig och mor istället.
De ända vi gjorde där var att sola. typ. Så skönt. Dör. Så avkopplande. mama.

Sen hade vi även besök av två familjer. Båda från Borås. När de ena lämnade oss kom nästa familj. Båda körde vårat mönster. Chilla.

De har varit några riktigt avkoplande chilldagar, mina vänner!
Vi köpte även en rodbåt av en kär granne. kult. Nu skall det ros, mina vänner.
I lindesberg, dumpade min pappa mig, när vi var på väg till landet. Så jag gick på en marknad som var i stadens centrum. Ganska trevligt och det var en hel-mysig stad. Eller efter si så där trettio minuter hade jag tröttnatt. Allt var fult. Fick dock i mig en munk i magen och en drömfångare med mig hem.

I Arboga var vi också en dag. chilla lite så där. De har hur underbara antikaffärer som hellst. Fick hem två byx.galjar(?), två gamla böcker och en våg samt två gamla tidningar till mormor. Underbart.


Vi sez i morgorn tjejeRrrrrrrrr! <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0