Ung och arbetslös

Efter en lååång deprition över att jag inte fick något sommarjobb tog jag tag i saken och sökte jag dessperat ett jobb på en reklambyrå nyss.
Sidan lyder delareklam.nu 
Om jag får jobbet kommer jag dö.  Inte bara för att jag är lat utan för att jag kanske inte kan ta emot jobbet. Jag antar att det är under sommarlovet jag får jobba och  de betyder att jag bara kommer kunna  jobba till den 18 juli. Vilket är om 14 dagar. Jag antar att jag inte får svar tills dess eftersom att folk inte gillar att höra av sig.
Det leder till att jag kanske kan göra det på skolmornar eller jullovet och jag vill inte plaska runt i slask dagarna i ända. Dö. Die bitch, die.

Nämen jag lär inte få något jobb där. Söker på doken snart. Men jag kommer att spy, vilket leder till att jag blir sparkad och blir arbetslös igen.

Hmm.. var mer kan man jobba. Ica, konsum osv. Där blir jag sjuk/förkyld.
Tidningsutdelare/reklamutdelar = nej.
Café jobbar jag hjärna på, klädaffär lika så. Men det är inga stora summor vi pratar om då.

Nä cheyer. Det ända dugliga för oss är att bli proffesionella bloggerskor..............
Såg på någon nyhetsmorgorn på tv4 för någon vecka sen. När bloggaren Kenza var där.  Hon berättade att hon la undan 70 lax i månan. Fatta. Hon måste vara miljonär snart.   åh. Världen är elak.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Vi kan ju bli fotografer också! Proffs. Och asso.. Kenza ä ju modell også, hon får ju inte allt från blogghän. Men ändå. Die laxar die! Jag kan osså bli modell, aah tjena, mallan goes modell?? Noooh

2011-07-05 @ 00:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0