munkbilen

Nu sitter ja I bussen påväg till södra tyskland. Waouaouaouw. en munkbil åkte precis förbi ''munkbilen'' stod det på den plus en bild. Viste inte att de fanns I sverige. kl: 10:30 åkte buzsen. Vi kommer fram till tysk I morgorn bitti. 24 timmars bussresa. Toppen. Jag ska äta pastasallad till båfe lunch o middag. Köpte båda I samma. Ville inte ha något annat. Lat. Nej. jag är hungrig. Men vågar inte ta upp nue. sitter själv. Mobbad. Dock av eget val nu. Inte först dock. De ä trevliga mäniskor här azzå. Nu är det bara 3 tusen till att träffa. Fedt. vi ska åka färga(stavning?) gånger två. De e allt ja vet. Vi ska tydligen se en film og. Och kl. 15:39 kommr linköpingbor(trorjag) hoppa på våran buss. Jag ä såå soocial nu. Jag ljuger. Jag är patetisk. Men I en halvtimma orkade jag I allafall vara social. Kanske va en kvart. Men sak samma. hejjrå ha en fin väcka vänns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0