Haulau

För er som har missat flyr jag och mor min till Nice i Frankrike på tisdag. Gull. Planet lyfter 06:30. Megagull. Kommer t-baks 26 Juli. Drar till Offenburg i Tyskland den 29 Juli. Själv, med ett gäng främmande kristna. Ja... Jag är troende. Den 6 Augusti åker jag t sverige igen, fast hoppar av vid Göteborg där min familj minus bror håller hus. Då vi skall segla med några Boråsare. Jag blir förmodligen borta i en vecka. Kanske blir o hänga i Borås sen. Vad vet jag. Så räkna med att ni inte kan se mig föräns tidigast 13 Augusti.

Skolan börjar den 22 säger jag till er som vill bli påminda.

Ha ett fint liv fuckers!


så himla Zöt. Dör!
O vart ä José??! Hemma. Men var. Que?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0